Sprint Booster |
15-01-2010, 00:46 | #1 |
Member
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Μίλτος
Μοντέλο: 1.8
Μηνύματα: 33
|
Sprint Booster
συγγενης πηρε το skoda octavia 1.8 turbo (gt) ..καμια 200αρια αλογατα νομιζω ... στα πρωτα 10.000 χλμ το κανω βολτα σε κλειστο κομματι και ξενερωνω ... ψοφιο λεω , σιγα μην εχει 200 αλογα .... μετα απο 1500 χλμ , το ξανακανω βολτα και παθαινω σοκ .... τι του εκανες ???? η απαντηση... στα συγχρονα αυτοκινητα η αποδοση του γκαζιου ελεγχεται ηλεκτρονικα ... δηλαδη στις χαμηλες στροφες δεν ισχυει το ΄οσο παταω γκαζι τοσο στροφαρει¨ ... αυτο για λογους οικονομιας καυσιμου και ενδεχωμενως και αλλους τους οποιους δεν γνωριζω ... η λυση greek patenda ( μου ειπαν) απο Θεσσαλονικη ... Εκει βρισκεται ενας μαγκας προγραμματιστης (ψιλοπαραμυθι μου ακουγεται αλλα δεν με νοιαζει η ιπροελευση) ο οποιος καταφερε να φτιαξει ενα τσιπακι το οποιο παρεμβαλεται στην αναλογη φισα του γκαζιου και μετατρεπει το γκαζι σε ¨οσο πατας στροφαρει¨ για το συγκεκριμενο ο δικος μου εδωσε 200 γιουργια , το εβαλε μεσα στην αντιπροσωπεια ( η οποια δεν γνωριζει τιποτα εννοειται) και το αμαξι μεταμορφωθηκε ... να φανταστειτε οτι αφηνει κατω λαστιχο σε αλλαγη τριτης τεταρτης ... ρωτησα και για το δικο μου οχημα , γιατι κανει κατι κομπιασματα στις χαμηλες στροφες και μου απαντησε ακριβωσ τα ιδια ... 200 γιουργια και ενα τεταρτο της ωρας ..και εννοειται πολλη βενζινα μετα ..... τι λετε ??? γνωριζει κανεις επι του θεματος ... αν καποιον τον ενδιαφερει κατι περισσοτερο please πμ .... |
15-01-2010, 06:20 | #2 |
Insignιάκιας
Μέλος από: Sep 2009
Ονομα: N/A
Μοντέλο: N/A
Μηνύματα: 726
|
Sprint booster λέγεται και είναι μπούρδα. Αλλάζει όντως την απόκριση - διαβάθμισης του γκαζιού και τίποτα άλλο. Επιδόσεις δλδ δεν βελτιώνει, μόνο στην περίπτωση που ο οδηγός είναι κουλάδι και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το γκάζι του.
Εκτός των άλλων είναι και επικίνδυνο καθώς μπορεί να κολλήσει σε άσχετη φάση με δυσάρεστες συνέπειες. |
15-01-2010, 09:12 | #3 |
Member
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Μίλτος
Μοντέλο: 1.8
Μηνύματα: 33
|
εγω εχω οδηγησει , πριν και μετα απο αυτο και δεν ειναι μπουρδα οπως λες .... οταν αλλαζεις την αποκριση του γκαζιου σιγουρα δεν ειναι μπουρδα .Το να ξεκινας ενα αμαξι χωρις αυτο , δεν ειναι θεμα μαγκιας αλλα ηλεκτρονικων (εχεις πολυ μικρη συμμετοχη) ενω με αυτο, μαλλον σταματαει να ειναι θεμα ηλεκτρονικων και η συμμετοχη σου ειναι μεγαλυτερη ....τωρα για το θεμα επικινδυνοτητας που λες δεν γνωριζω , ξερεις κατι συγκεκριμενο ???
|
15-01-2010, 09:25 | #4 | |
Insignιάκιας
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Δημήτρης
Μοντέλο: 1,6T
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1,038
|
Απάντηση με παράθεση:
__________________
1.6T, Technical Grey, Navi Pack 1, Flexride, TPMS, Αερόσακους στα πίσω καθίσματα, το απολαμβάνω................. |
|
15-01-2010, 09:45 | #5 |
Member
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Μίλτος
Μοντέλο: 1.8
Μηνύματα: 33
|
ΡΕ παιδες .... δεν μιλησε κανεις για αλογα .... σε πλα ελληνικα το αμαξι γινεται πιο αποτομο ... πως να το εξηγησω .... πλεον σε κολαεο στο καθισμα ενω πριν ειναι εντελως φιλικο ......
δεν ειναι μονο τα αλογα σε ενα κινητηρα |
15-01-2010, 10:50 | #6 |
Senior Member
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: george
Μοντέλο: 1.6T
Μηνύματα: 257
|
σε εμας αυτη τη δουλεια την κανει το flexride, αγριευει το αυτοκινητο γινεται πιο αποτομο, πατας γκαζι και πεταγεται πως να το πω....
|
15-01-2010, 11:24 | #7 | |
Member
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Μίλτος
Μοντέλο: 1.8
Μηνύματα: 33
|
Απάντηση με παράθεση:
διακρινω μια επιθετικη συμπεριφορα ??? ειπαμε εσεις εχετε το πιο γρηγορο το καλυτερο και το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ...μην τα ξαναλεμε ... απο εκει και περα αυτο που αναφερεις ειναι αλλο ....θα παρακαλουσα οποιος θελει να απαντησει στο θεμα σχετικα με αυτο που γραφει ο τιτλος ... δεν με ενδιαφερει να μου ανακοινωνετε τι εχει του καθενος το αμαξι ... αν ξερετε επι του θεματος απαντατε αλλιως απλα διαβαστε ... |
|
15-01-2010, 11:29 | #8 |
Moderator
Μέλος από: Jan 2010
Ονομα: STRATOS
Μοντέλο: 1.6T
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 3,181
|
Μιλτο και θα θυσιασεις την εγγυηση σου αν δεν δεχτει η opel να στο κανει;;
__________________
Insignia 5D Sport 1.6T , Black Sapphire Προσοχή οι αμαρτίες πληρωνονται στην άλλη ζωη.... οι μαλ@κιες σε αυτην |
15-01-2010, 11:30 | #9 |
Insignιάκιας
Μέλος από: Sep 2009
Ονομα: N/A
Μοντέλο: N/A
Μηνύματα: 726
|
Ρε συ, λεφτά σου είναι και αν θες δώστα. Αυτό που περιγράφεις δεν αυξάνει επιδόσεις. Ξεγελάει απλά. Έχει το ίδιο effect σαν να έβαζες ένα τούβλο ανάμεσα στο πόδι σου και το γκάζι.
Κάνε κάτι άλλο. Βάλτο και μετά κανόνισε ένα άνοιγμα με κάποιον που δεν το έχει και πες μας τις διαφορές (αν υπάρχουν) |
15-01-2010, 11:34 | #10 |
Insignιάκιας
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: Νικόλας
Μοντέλο: 2.0T
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Ηλικία: 66
Μηνύματα: 2,178
|
Θα ήθελα να πω πως ο τίτλος είναι λάθος. Αν βέβαια μιλάμε για το Sprint Booster και όχι για κάτι άλλο. Ο κόφτης δεν καταργείται και βέβαια δεν είναι ο κόφτης που "εμποδίζει" το αυτοκίνητο να ανεβάσει στροφές. Δεν έχει λοιπόν σχέση το Sprint Βooster με τον κόφτη.
Όσο για την επιθετικότητα, η αλήθεια είναι πως κάποιες εκφράσεις θα μπορούσαν κάλλιστα να λείπουν αφού προσβάλλουν τους φίλους στους οποίους απευθύνονται. Όσον αφορά στο καθεαυτού θέμα, κάποιοι φίλοι με 1,6t που το έβαλαν, μιλάνε για θεαματική διαφορά στην απόκριση του γκαζιού. Δεν γνωρίζω αν έχουν Flexride όμως. Φαντάζομαι να ποστάρουν σχετικά.
__________________
Insignia 2.0T, AWD, TG, Cosmo, Navipack1, Sunroof, Park Pilot "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα" "Όποιος ανακατεύεται με πίτουρα, τον τρών' οι κότες" "Προσεχώς Ελληνίδες" "ουαί τοις προσκυνημένοις" Μαύρο στους μνημονιακούς |
Ενεργοί χρήστες που βλέπουν το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|