Πήγαινε Πίσω   Insignia Club > Insignia > Προβλήματα

Notices

Προβλήματα Προβλήματα τα οποία έχουμε επιβεβαιώσει σε συνεργείο

Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι Εμφάνισης
Προβλήματα λόγω εγκατάστασης υγραερίου  
Παλαιό 28-11-2010, 11:00   #1
jimmys
Administrator
 
Το Avatar του jimmys
 
Μέλος από: Sep 2009
Ονομα: Δημήτρης
Μοντέλο: 1.6Τ
Τοποθεσία: Μοσχάτο - Αθήνα
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 2,371
Exclamation Προβλήματα λόγω εγκατάστασης υγραερίου

Άνοιξα αυτό το thread ώστε να γράφουμε εδώ τυχών προβλήματα που έχει δημιουργήσει η εγκατάσταση υγραερίου.
Θα γίνει προσπάθεια να μεταφερθούν τα σκόρπια μηνύματα που έχουν γραφτεί σε άλλα threads.
__________________
Insignia 5D Sport 1.6T , Black Sapphire , DVD 800 Navi , Park Pilot , Συναγερμός , Ηλ. Χειρόφρενο.
Χωρίς καμία βελτίωση!!! Το αυτοκίνητο είναι ΜΑΜΑ!!!
Ο jimmys είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 01-02-2013, 20:47   #2
lakiss51
Πρόεδρας
 
Το Avatar του lakiss51
 
Μέλος από: Jul 2009
Ονομα: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Μοντέλο: 1.6T
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Μηνύματα: 3,074
Exclamation

Λοιπον, νεωτερα σημερινα μετα την επισκεψη στο συνεργειο: ελεγχθηκε λεπτομερως, ολα δουλευαν ΟΚ εκει. Βγαινοντας για βολτα επιταχυνω απο 2α και γυριζει σε βενζινα (ψιλοεκανε και κατι σκορτσαρισματα), λεει ο μαστορας "παμε να βαλουμε αεριο", παμε (στον Κρητικο) φουλαρω, βγαινουμε ΠΑΘΕ, το 200αριζω και παει χωρις διακοπες. Συνεχως ηταν συνδεδεμενο στον εγκεφαλο με το λαπτοπ διπλα ο μαστορας. Συμπερασμα: καθαρα θεμα πιεσης και περιεκτικοτητας σε βουτανιο, προπανιο κλπ!
Συμπτωσις: γυρνωντας στο συνεργειο, ερχοταν πισω μας ο πιτσιρικας του συνεργειου με ενα αυτ/το δικο τους, και λεει στον μαστορα:"περασα απο το Δραμη (πρατηριο οπου τελευταια εβαζα αποκλειστικα) και μου ειπε οτι λογω προβληματων στο αεριο που εβαζε και παραπονων απο πελατες, αλλαξε προμηθευτη και τωρα εχει υψηλη πιεση και περιεκτικοτητα και δεν θα υπαρξει προβλημα". Αρα και θεμα πρατηριου. Ακομη, για να αποφευγονται οι αλλαγες απο αεριο σε βενζινα (δειγμα μικρης πιεσης στο ρεζερβουαρ) οταν ζητω αποτομη επιταχυνση, πχ απο 2α σε 3η, θα μεγαλωσει ελαχιστα την οπη παροχης. Ολα ομως, ειπαν, θα στρωσουν οταν σταματησει η θερμανση και δοθει κανονικα το (προπανιο ή βουτανιο; ) στο αεριο κινησης, που το χειμωνα το διδουν στο φ.α. Και η αληθεια ειναι οτι μεχρι τελος Οκτωβριου δεν ειχα κανενα προβλημα στη καυση αεριου, αρα...δικαιο εχουν. Αυτααα...
Παρατηρηση: με αεριο ή με βενζινα το αυτ/το ΔΕΝ τραβαει ζωηρα οπως πριν! Ισως να φταινε τα μπουζι πλατινας που βαλαμε προσφατα;
Ο lakiss51 είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 06-02-2013, 18:40   #3
giannis mat
Senior Member
 
Το Avatar του giannis mat
 
Μέλος από: May 2010
Ονομα: giannis
Μοντέλο: 1.6t
Τοποθεσία: ΓΑΣΤΟΥΝΗ ΗΛΕΙΑΣ
Ηλικία: 57
Μηνύματα: 110
Προεπιλεγμένο

Καλησπέρα σε όλους . Σήμερα το πρωί πήγα στο Αγρίνιο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Αθ. Μανετας για να αλλάξω το φίλτρο στο σύστημα του υγραερίου μιας και είχα συμπληρώσει τα 20.000 χλμ και να μου κάνουν μια ρύθμιση για κάποια μπουκώματα που παρουσίαζε όταν ήταν στο ρελαντί ή εν κινήσει . Επιπλέον να μου ρυθμίζανε τον δείκτη στο ταμπλό που όταν η μπουκάλα ήταν γεμάτη έδειχνε κόκκινο και όταν άδειαζε έδειχνε πράσινο . Ανακαλήψανε λοιπόν πως η τοποθέτηση των παροχών Α,Β,C,D δεν αντιστοιχούσε στα μπεκ σωστά, ήταν Α,C,B,D με αποτέλεσμα να υπάρχουν όλες αυτές οι παρενέργειες αλλά και να υπάρχει υψηλή κατανάλωση . Μόλις λοιπόν αλλάξανε τις παροχές και κάνανε κάποιες σχετικές ρυθμίσεις εξαλείφθηκαν τα παραπάνω αναφερθέντα θέματα . Όσο αναφορά την λάθος ένδειξη του γεμίσματος ανακαλήψανε πως μου είχε τοποθετηθεί στην μπουκάλα λάθος μετρητής , έπρεπε να τοποθετήσουν μετρητή με 90ωμ αντί για 100 που είχαν βάλει . Τα λέω όλα αυτά γιατί στην Καλογρίτσας GAS που τοποθέτησα το σύστημα , δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος από την συμπεριφορά τους . Με ανεβασαν 2 φορές στην Αθήνα , δεν έλυσαν το πρόβλημα και με χρέωσαν την δεύτερη φορά που υποτίθεται πως θα μου άλλαζαν πνεύμονα ( δεν αλλάξανε ) με το κόστος αλλαγής των μπουζί που υποτίθεται ότι δημιουργούσε το πρόβλημα . Απο τον Οκτώβρη που έβαλα το σύστημα μέχρι και σήμερα , δεν έχω λάβει και δεν έχω ενημερωθεί για την νέα άδεια του αυτοκινήτου που ανέλαβαν να βγάλουν . Τους είχα παρακαλέσει να με ενημερώσουν για κοντινότερους αντιπροσώπους της landi renzo ώστε να μην τρέχω στα γλυκά νερά και μετά από 2 mail μου μου απάντησαν στέλνοντας μου μόνο τις επωνυμίες τους σε Κόρινθο και Αγρίνιο , τους ζήτησα τα τηλέφωνα τους και ακόμη τα περιμένω !!! Μετά και από τα σημερινά ένοιωσα την ανάγκη να γράψω την εμπειρία μου με την Καλογρίτσας GAS . Σαφώς φταίω που πριν πάω εκεί δεν φρόντισα να μάθω το επίπεδο της εργασίας τους αλλά και της ευαισθησίας τους , στον καθένα που τους τιμά με την παρουσία του .
__________________
Φιλικά
Ι.Μ.
Ο giannis mat είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 21-04-2014, 14:49   #4
metoxi
Member
 
Μέλος από: Aug 2013
Ονομα: Δημητρης
Μοντέλο: 1.6T
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 88
Προεπιλεγμένο

Καλησπερα κ Χριστος Ανεστη. Εχω κανει το αμαξι υγραεριο κ εχω διανυσει περιπου 20000 χλμ. Εδω κ λιγο καιρο οταν το ξεκιναω κ ειναι κρυο η μηχανη ακουγεται λες κ ειναι πετρελαιο (κροταλιζει). Κ δεν ειναι τα μπεκ του υγραεριου γιατι οταν ξεκιναει το αμαξι κρυο λειτουργει με βενζινη. Ακομα κ οταν ζεσταθει μετα απο μερικα χλμ ακουγεται αυτος ο θορυβος αλλα πολυ λιγοτερο. Κ το λειτουργησα μονο με βενζινη για να σιγουρευτω οτι δεν ειναι τα μπεκ του υγραεριου. Οι επιδοσεις δεν εχουν μειωθει. Αυριο θα παρω ενα τηλ να δουμε τι ειναι.
Ο metoxi είναι offline   Απάντηση με παράθεση
Προβλήματα λόγω εγκατάστασης υγραερίου  
Παλαιό 13-06-2014, 14:16   #5
injim
Insignιάκιας
 
Μέλος από: Jan 2012
Ονομα: Δημήτρης
Μοντέλο: 1.6Τ
Τοποθεσία: Καλαμαριά
Μηνύματα: 375
Exclamation Προβλήματα λόγω εγκατάστασης υγραερίου

Δυστυχώς το εργοστασιο δεν εδωσε εγκριση να περασω την προηγουμένη εκδοση.
Ασε που μου ειπαν ότι δεν μπορουσαν να βαλουν επιλεκτικά μια αναβαθμιση αλλα το πληρες πακετο που δινει το εργαστάσιο.
Αρα δεν θα μπορουσαν μονο να μου αυξήσουν την πιεση.
Αρα δεν θα μαθω ποτε εάν εφταιγε η αναβαθμιση και εάν εγινε μειωση της πιεσης του τουρμπό.
Η μονη λυση που μου μενει είναι να ανοιξω καπακι, να κανουν ρυθμιση βαλβιδες και να δω ένα εχω προβλημα συμπιεσης στην εισαγωγη και κυρίως στην εξαγωγη.
Μου ειπαν ότι μπορει να αλλαξουν θεση στα καπελωτα της εισαγωγής και μαλλον θα χρειαστεί αντικατασταση στα καπελώτα της εξαγωγής. (για να ρυθμισουν τα κενα)
Εγω εξακολουθω όμως να μην αντιλαμβανομαι πως ένα αυτοκινητο που εχει θεμα με βαλβιδες-συμπιεση-καπελωτα κλπ ανεβαζει στροφές με 1η, 2α, 3η μεχρι τις 6.000στρ και μετα με 4η-5η-6η σταματαει στις 4.000στρ…?
Επίσης θα ηθελα να ξερω και από τα αλλα μελη έαν πραγματι μειωσαν την πιεση του τουρμπό στην τελευταία αναβαθμιση και εάν ναι πως γινεται το αμαξι να δουλευει καλύτερα(επιτάχυνση, ρεπριζ, ιδιες τελικές κλπ)?
Ο Κωστας ειπε ότι μειωσαν μονο το overboost αλλα στο σπορ δουλευει οκ
Ο Στρατής είναι τζετ με την αναβάθμιση!!!
Ηδη εχω μετανιώσει και για την αναβάθμιση και για το αεριο…
Ο injim είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 13-06-2014, 21:06   #6
jotri
Super Moderator
 
Το Avatar του jotri
 
Μέλος από: Aug 2009
Ονομα: john
Μοντέλο: 1.6T
Τοποθεσία: Αθήνα-Ναύπακτο
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1,881
Προεπιλεγμένο

Απάντηση με παράθεση:
Αρχικός συγγραφέας injim Εμφάνιση μηνύματος
Δυστυχώς το εργοστασιο δεν εδωσε εγκριση να περασω την προηγουμένη εκδοση.
Ασε που μου ειπαν ότι δεν μπορουσαν να βαλουν επιλεκτικά μια αναβαθμιση αλλα το πληρες πακετο που δινει το εργαστάσιο.
Αρα δεν θα μπορουσαν μονο να μου αυξήσουν την πιεση.
Αρα δεν θα μαθω ποτε εάν εφταιγε η αναβαθμιση και εάν εγινε μειωση της πιεσης του τουρμπό.
Η μονη λυση που μου μενει είναι να ανοιξω καπακι, να κανουν ρυθμιση βαλβιδες και να δω ένα εχω προβλημα συμπιεσης στην εισαγωγη και κυρίως στην εξαγωγη.
Μου ειπαν ότι μπορει να αλλαξουν θεση στα καπελωτα της εισαγωγής και μαλλον θα χρειαστεί αντικατασταση στα καπελώτα της εξαγωγής. (για να ρυθμισουν τα κενα)
Εγω εξακολουθω όμως να μην αντιλαμβανομαι πως ένα αυτοκινητο που εχει θεμα με βαλβιδες-συμπιεση-καπελωτα κλπ ανεβαζει στροφές με 1η, 2α, 3η μεχρι τις 6.000στρ και μετα με 4η-5η-6η σταματαει στις 4.000στρ…?
Επίσης θα ηθελα να ξερω και από τα αλλα μελη έαν πραγματι μειωσαν την πιεση του τουρμπό στην τελευταία αναβαθμιση και εάν ναι πως γινεται το αμαξι να δουλευει καλύτερα(επιτάχυνση, ρεπριζ, ιδιες τελικές κλπ)?
Ο Κωστας ειπε ότι μειωσαν μονο το overboost αλλα στο σπορ δουλευει οκ
Ο Στρατής είναι τζετ με την αναβάθμιση!!!
Ηδη εχω μετανιώσει και για την αναβάθμιση και για το αεριο…
εξακολουθω να σου λεω οτι δεν ειναι θεμα αναβαθμισης (αυτης καθ αυτης) που εκανες....
ίσως υπαρχει καποιο conflict στην λειτουργια μεταξυ αεριου και βενζινας...πιστευω οτι ειναι θεμα εγγεφαλου (του αεριου ή μη) που ίσως κοβει καποιο σενσορα, δεν τον αφηνει να ανεβασει καποια τιμη και σερνεται...
επιπλεον θασου ελεγα να ΜΗΝ πας ακομα σε hardware ελεγχους (συμπιεσεις κτλ) καθοσον μαλλον πεταμενα λεφτα θα ειναι...
δοκιμασε να απεμπλεξεις τελειως το αεριο και δες συμπεριφορα...
(βεβαια δεν ξερω τι εγκατασταση εχεις κανει και πως ακριβως σου δουλευει το αεριο....)
υπομονη....

ΥΓ:άλλα πράγματα σου ελεγξανε?πχ σχαστρα, δοχειο υποπιεσης κτλ κτλ???
__________________
Γιάννης, 1,6Τ, Olympic White και...Ξερό Ψωμί!!!!
Ο jotri είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 23-06-2014, 13:47   #7
injim
Insignιάκιας
 
Μέλος από: Jan 2012
Ονομα: Δημήτρης
Μοντέλο: 1.6Τ
Τοποθεσία: Καλαμαριά
Μηνύματα: 375
Προεπιλεγμένο

Γιαννη ρωτησα τον εγκαταστατη αεριου και μου ειπε οτι κλείνοντας το κουμπι σταματαει οποιαδηποτε επαφη με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου.
Παρολα αυτα εαν θελω μου ειπε να βγαλω τα 2 καλωδιακια του αεριου από την μπαταρια.
Θα το κανω αλλα εαν δεν το αφηνει να ανεβαζει καποια τιμη θα το εκανε και στην 1-2-3η.
Μου ειπε οτι ειναι θεμα τροφοδοσιας... και μου ζητησε 160€ λεγοντας οτι το αυτοκινητο θα γινει μετα 60% καλυτερο!!!
Τι να πω, ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα άβυσσος...

Τελευταία επεξεργασία από τον injim; 23-06-2014 στις 13:53.
Ο injim είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 24-06-2014, 10:10   #8
injim
Insignιάκιας
 
Μέλος από: Jan 2012
Ονομα: Δημήτρης
Μοντέλο: 1.6Τ
Τοποθεσία: Καλαμαριά
Μηνύματα: 375
Προεπιλεγμένο

Έβγαλα τις ασφάλειες και την φισα.
Το αέριο δεν υπάρχει πλέον (ούτε το λαμπάκι ανάβει)
Το αυτοκίνητο ανεβάζει λίγο καλύτερα στροφές αλλα δεν το δοκίμασα με 5η
Και 6η. Γενικά όμως δεν παει βήμα...
Κατι παίζει και ελπίζω να είναι βαλβίδες και οχι το κουτί
Υπό πίεσης η κατι άλλο. Εύχομαι να μην είναι τόσο άσχετοι
Ώστε να μην δουν ότι η βλάβη είναι απο αλλού.
Πάντως όταν είσαι ψηλά κόβει σαν να είναι κοφτης
Αλλα οχι με ηλεκτρικό τροπο. Ακούω απο κάτω κατι να τρίζει.
Σαν να τρίβεται λαμαρίνα.
Δεν ειμαι μηχανικος αλλα εαν κάποιος με γνώσεις το οδηγήσει
Θα καταλάβει ειμαι σίγουρος.
Ο injim είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 24-06-2014, 12:56   #9
jotri
Super Moderator
 
Το Avatar του jotri
 
Μέλος από: Aug 2009
Ονομα: john
Μοντέλο: 1.6T
Τοποθεσία: Αθήνα-Ναύπακτο
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1,881
Προεπιλεγμένο

Απάντηση με παράθεση:
Αρχικός συγγραφέας injim Εμφάνιση μηνύματος
Έβγαλα τις ασφάλειες και την φισα.
Το αέριο δεν υπάρχει πλέον (ούτε το λαμπάκι ανάβει)
Το αυτοκίνητο ανεβάζει λίγο καλύτερα στροφές αλλα δεν το δοκίμασα με 5η
Και 6η. Γενικά όμως δεν παει βήμα...
Κατι παίζει και ελπίζω να είναι βαλβίδες και οχι το κουτί
Υπό πίεσης η κατι άλλο. Εύχομαι να μην είναι τόσο άσχετοι
Ώστε να μην δουν ότι η βλάβη είναι απο αλλού.
Πάντως όταν είσαι ψηλά κόβει σαν να είναι κοφτης
Αλλα οχι με ηλεκτρικό τροπο. Ακούω απο κάτω κατι να τρίζει.
Σαν να τρίβεται λαμαρίνα.
Δεν ειμαι μηχανικος αλλα εαν κάποιος με γνώσεις το οδηγήσει
Θα καταλάβει ειμαι σίγουρος.
εγω συνεχιζω και επιμενω....
μπορει να ειναι απο:
σχαστρα (αφηνει αερα και δεν σηκωνει πιεση)
δοχειο υποπιεσης
βιδες πολλαπλης (λεω τωρα εγω...)
κτλ...
(γιατι ομως ελπίζεις να ειναι απο βαλβίδες και οχι απο κουτι υποπιεσης???)
__________________
Γιάννης, 1,6Τ, Olympic White και...Ξερό Ψωμί!!!!
Ο jotri είναι offline   Απάντηση με παράθεση
 
Παλαιό 24-06-2014, 13:19   #10
ThunderCar
Insignιάκιας
 
Το Avatar του ThunderCar
 
Μέλος από: Aug 2009
Ονομα: Αντώνης
Μοντέλο: 2.0T
Ηλικία: 60
Μηνύματα: 1,057
Προεπιλεγμένο

Απάντηση με παράθεση:
Αρχικός συγγραφέας injim Εμφάνιση μηνύματος
Έβγαλα τις ασφάλειες και την φισα.
Το αέριο δεν υπάρχει πλέον (ούτε το λαμπάκι ανάβει)
Το αυτοκίνητο ανεβάζει λίγο καλύτερα στροφές αλλα δεν το δοκίμασα με 5η
Και 6η. Γενικά όμως δεν παει βήμα...
Κατι παίζει και ελπίζω να είναι βαλβίδες και οχι το κουτί
Υπό πίεσης η κατι άλλο. Εύχομαι να μην είναι τόσο άσχετοι
Ώστε να μην δουν ότι η βλάβη είναι απο αλλού.
Πάντως όταν είσαι ψηλά κόβει σαν να είναι κοφτης
Αλλα οχι με ηλεκτρικό τροπο. Ακούω απο κάτω κατι να τρίζει.
Σαν να τρίβεται λαμαρίνα.
Δεν ειμαι μηχανικος αλλα εαν κάποιος με γνώσεις το οδηγήσει
Θα καταλάβει ειμαι σίγουρος.
Δεν ρίχνεις και μια ματιά στον καταλύτη !!!!
__________________
Αντώνης, 2.0Τ SPORT 4x4 ...
Ο ThunderCar είναι offline   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση


Ενεργοί χρήστες που βλέπουν το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Κανόνες μηνυμάτων
Δεν μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία
Δεν μπορείτε να απαντήσετε
Μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

Το BB code είναι On
Τα χαμόγελα είναι On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Μεταφορά στην περιοχή


Η ώρα είναι GMT +2. Αυτή τη στιγμή είναι 15:55.

vBSkinworks
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.