PDA

View Full Version : Δείκτης βενζίνης.


giod
10-03-2011, 19:19
Στα τελευταία γεμίσματα του ρεζερβουάρ παρατήρησα ότι ο δείκτης δεν ανεβαίνει μέχρι τέρμα κατευθείαν, αλλά το από την προτελευταία παύλα και πάνω ανεβαίνει αργά.
Μπορεί να κάνει και 5 λεπτά.
Υποψιάστηκα το καύσιμο αλλά μετά από δοκιμές σε διαφορά βενζινάδικα δεν είδα καμία διαφορά.
Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος ή αν έχετε καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει ;
:shocked:

michalis
10-03-2011, 19:20
Νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο

dimpilot
10-03-2011, 20:15
Στα τελευταία γεμίσματα του ρεζερβουάρ παρατήρησα ότι ο δείκτης δεν ανεβαίνει μέχρι τέρμα κατευθείαν, αλλά το από την προτελευταία παύλα και πάνω ανεβαίνει αργά.
Μπορεί να κάνει και 5 λεπτά.
Υποψιάστηκα το καύσιμο αλλά μετά από δοκιμές σε διαφορά βενζινάδικα δεν είδα καμία διαφορά.
Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος ή αν έχετε καμιά ιδέα γιατί συμβαίνει ;
:shocked:[ Και εμενα το ιδιο κανει ειδικα αν εχει αδειασει και έχει πάρει αέρα μπορεί να κολλήσει λιγο και στο vecrta το ίδιο μου έκανε είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί.

peripetra
10-03-2011, 21:04
το κανει και σε μενα αυτο ξαφνικα και οχι μονο για γεμισμα.φτανει με τη μια μεχρι τη γραμμη πανω απο τη μεση και μετα παει σιγα σιγα.την πρωτη φορα που το παρατηρησα νομισα οτι εκλεβε η αντλια

biggeorge87
10-03-2011, 22:17
Εγώ ρε παιδιά που το φουλάρω πάντα, ο δείκτης τερματίζει κατευθείαν. Αλλά δεν το αφήνω να αδειάσει τελείως ποτέ. Μήπως παίζει τίποτα με αυτό?

STRATOS PIRAEUS
10-03-2011, 22:39
και ο δικος μου τερματιζει κατευθειαν και ας εχει αναψει το λαμπακι βενζινης

sakis1976
10-03-2011, 22:59
και ο δικος μου τερματιζει κατευθειαν και ας εχει αναψει το λαμπακι βενζινης

Το ίδιο...σφαίρα.

geopakol
10-03-2011, 23:00
Φίλοι δοκιμάστε το εξής: μετά το γέμισμα στο πρατήριο και πριν ξεκινήστε βγάλτε εντελώς το κλειδί από τον διακόπτη και ξαναβάλτε το κανονικά, πιστεύω ότι η ένδειξη θα λειτουργήσει άμεσα. Το παρατήρησα από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο!

TRIKALOLE
24-03-2011, 06:47
Φίλοι δοκιμάστε το εξής: μετά το γέμισμα στο πρατήριο και πριν ξεκινήστε βγάλτε εντελώς το κλειδί από τον διακόπτη και ξαναβάλτε το κανονικά, πιστεύω ότι η ένδειξη θα λειτουργήσει άμεσα. Το παρατήρησα από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο!

Συμφωνω.Ετσι κανουν ολα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει ως τωρα(γερμανικα-γαλλικα-ιταλικα)

xristosv
14-06-2011, 11:45
οταν οπτικα βλεπουμε το δεικτη βενζινης να τερματιζει τελειως στην κοκκινη περιοχη εχουμε αλλη βενζινη ως ''ρεζερβα'' ή η ''ρεζερβα'' θεωρειται η κοκκινη περιοχη???
ξερει κανεις?

nmeletiou
14-06-2011, 12:30
οταν οπτικα βλεπουμε το δεικτη βενζινης να τερματιζει τελειως στην κοκκινη περιοχη εχουμε αλλη βενζινη ως ''ρεζερβα'' ή η ''ρεζερβα'' θεωρειται η κοκκινη περιοχη???
ξερει κανεις?
Ρεζέρβα είναι η κόκκινη περιοχή. Πάντως σου συνιστώ να μην το αφήνεις να αδειάζει τόσο διότι μόνο κακό κάνεις. Πρώτον στην αντλία βενζίνης γιατί ζορίζεται να ρουφάει ενώ αν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο έρχεται η βενζίνη με πίεση. Δεύτερον μπαίνουν σκουπιδάκια στο κύκλωμα. Γιαυτό καλό είναι να μην το αφήνεις πολύ κάτω από τη μέση.

xristosv
14-06-2011, 13:47
Ρεζέρβα είναι η κόκκινη περιοχή. Πάντως σου συνιστώ να μην το αφήνεις να αδειάζει τόσο διότι μόνο κακό κάνεις. Πρώτον στην αντλία βενζίνης γιατί ζορίζεται να ρουφάει ενώ αν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο έρχεται η βενζίνη με πίεση. Δεύτερον μπαίνουν σκουπιδάκια στο κύκλωμα. Γιαυτό καλό είναι να μην το αφήνεις πολύ κάτω από τη μέση.

ευχαριστω για την ενημερωση....αν και δε σκεφτομαι να το αφηνω στα κοκκινα..!ποτε δεν το εκανα αλλωστε, τα γνωριζω αυτα που μου ειπες...
απλα εκανα την ερωτηση καθαρα πληροφοριακα μιας και μου ηρθε στο μυαλο ο δεικτης που ηταν τερμα στα κοκκινα οταν παρελαβα προσφατα το αυτοκινητο μου...

sakissalonika
15-06-2011, 17:58
Ρεζέρβα είναι η κόκκινη περιοχή. Πάντως σου συνιστώ να μην το αφήνεις να αδειάζει τόσο διότι μόνο κακό κάνεις. Πρώτον στην αντλία βενζίνης γιατί ζορίζεται να ρουφάει ενώ αν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο έρχεται η βενζίνη με πίεση. Δεύτερον μπαίνουν σκουπιδάκια στο κύκλωμα. Γιαυτό καλό είναι να μην το αφήνεις πολύ κάτω από τη μέση.


Αυτο με τα σκουπιδακια δεν το καταλαβαινω και πολυ αν και το ακουω απο τους περισσοτερους να το λενε.

Αν ειναι γεματο το ρεζερβουαρ ή είναι στα κοκκινα ο δεικτης, τα σκουπιδακια δεν θα είναι κάτω στον πατο? Δεν θα ειναι στην εξοδο της βενζινης απο το ρεζερβουαρ?

Πως γινεται να ρουφαει μονο βενζινη οταν ειναι γεματο παρολο που εχει σκουπιδακια ενω αν ειναι λιγοστη η βενζινη τοτε ρουφαει τα σκουπιδακια?
Και επισης, δεν μπορει να μην εχει καποιο ειδος φιλτρου-σιτας και να ειναι αερα πατερα και οτι περασει μεσα???!!

jimmys
15-06-2011, 21:41
Τα off topic μεταφέρθηκαν εδώ (http://www.insigniaclub.gr/showthread.php?t=754&page=118)

nmeletiou
16-06-2011, 06:59
Αυτο με τα σκουπιδακια δεν το καταλαβαινω και πολυ αν και το ακουω απο τους περισσοτερους να το λενε.

Αν ειναι γεματο το ρεζερβουαρ ή είναι στα κοκκινα ο δεικτης, τα σκουπιδακια δεν θα είναι κάτω στον πατο? Δεν θα ειναι στην εξοδο της βενζινης απο το ρεζερβουαρ?

Πως γινεται να ρουφαει μονο βενζινη οταν ειναι γεματο παρολο που εχει σκουπιδακια ενω αν ειναι λιγοστη η βενζινη τοτε ρουφαει τα σκουπιδακια?
Και επισης, δεν μπορει να μην εχει καποιο ειδος φιλτρου-σιτας και να ειναι αερα πατερα και οτι περασει μεσα???!!

Τα σκουπιδάκια επιπλέουν και ακόμα και αν είναι στον πάτο με την κίνηση του αυτοκινήτου ανακατεύονται με την βενζίνη. Οπότε το σωληνάκι που τραβάει από κάτω τα ρουφάει. Φίλτρο υπάρχει αλλά βουλώνει και μέχρι να το αλλάξεις δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας με ότι προβλήματα αυτό δημιουργεί. Στο αμάξι μας πάλι δεν ξέρω και αν αλλάζει το φίλτρο γιατί από ότι άκουσα το έχει μέσα στο ρεζερβουάρ.