PDA

View Full Version : Πρόβλημα στο canbus


czoid
12-03-2010, 19:21
΄Παρέλαβα το αυτοκίνητο στις 22/2/10. 1,6Τ Cosmo, TechGrey,Bluetooth,TPMS,κ.α. . Στις 24/2/10 τοποθέτησα σε αντιπροσωπία της Viper τον 5901 canBus συναγερμό με πλήρη εργοστασιακή εγγύηση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τον canmax400 adaptor. Και ομολογώ οτι είναι φανταστικός και με εφ'όρου ζωής εγγύηση. Χθές, 11/3/2010, πήγα να πάρω το αμάξι από το γκαράζ, και είδα οτι τα παιδιά μου είχαν αφήσει τα λαμπάκια της καμπίνας πίσω ανοικτά από τη προηγούμενη. Το αμάξι πήρε μπροστά, αλλά έσβησε αμέσως και όλα τα ηλεκτρονικά κάνανε σαν τρελά! Ενδείξεις ''need to replace oil'', '' engine heated -stop engine'' και άλλα τέτοια. Αφού δε μπόρεσα να το βάλω μπροστά ούτε με καλώδια, αλλά ούτε και αφού έβγαλα τους πόλους για αρκετή ώρα, το πήγα στη OPEL με ΕΛΠΑ. Εκεί αφού τους έιπα το τί έγινε, με ειδοποίησαν σήμερα πως το αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και θα με ειδοποιήσουν από Δευτέρα και πως δεν θα υπάρχει εγγύηση, επειδή θεωρούν, αλλά δεν το δίνουν γραπτώς όταν το ζήτησα, οτι φταίει ο συναγερμός. Αναφέρω, πως όταν είχα ρωτήσει τον πωλητή κατα την παραγγελία αν θα υπάρχει πρόβλημα στη εγγύηση με aftermarket συναγερμό, μου είχε πει, πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. (τώρα τα αλλάζουν). Επικοινώνησα με τα κεντρικά της VIPER και μου είπαν πως δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση να είναι λάθος του συναγερμού και πως πρόκειται για έναν από τους καλύτερους συναγερμούς που κυκλοφορούν και γι'αυτό έχει και εφ'όρου ζωής εγγύηση, τα οποία δίνουν και γραπτώς.
Ο συναγερμός τοποθετήθηκε σε executive εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Viper και με σχέδιο αποκλειστικά για το INSIGNIA ( και βέβαια δουλεύει άψογα τόσο καιρό).
Στην OPEL στο συγκεκριμένο υποκατάστημα της Δρόμων, το ''φτύσιμο'' και η άκρως αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτα μέχρι αηδίας. Ο διευθυντής εκεί δε και άκρως επιθετικός, λέγοντας οτι δεν τον αφορά το τι λέει και ο κάθε πωλητής.
Τελικά αφού αναγκάστικα να μιλήσω πάλι με την VIPER από εκεί, αυτοί μου στείλανε μάλιστα τεχνικό τους εκεί επιτόπου, να αποσυνδέσει πλήρως το συναγερμό (αφού δε μπορούσαn να το κάνουν οι τεχνικοί της OPEL). Απόλυτη κάλυψη από τη VIPER - μηδενική από OPEL Δρόμων. Ο τεχνικός της VIPER μάλιστα ήταν εκεί για να δεί τί θα του πούν οι τεχνικοί της OPEL, οι οποίοι βεβαίως δεν είχαν καιρό να το δούνε επιτόπου!!! Ο άνθρωπος έδωσε και σε αυτούς και σε εμένα κινητά για οποιαδήποτε διευκρίνηση. Και φυσικά ο διευθυντής της OPEL Δρόμων δε δεχόταν τίποτα. Να πάρω τηλ. από Δευτέρα και θα δούμε ήταν η τελευταία κουβέντα.
Μπορεί κανείς να πει την άποψή του στο θέμα? Οποιαδήποτε βοήθεια και συμβουλή θα εκτιμηθεί.

peripetra
12-03-2010, 21:06
γραψε μια επιστολη και στειλε την στα κεντρικα της οπελ ελλας και οτι εχουν να σου πουν ας σου το πουν γραπτως.για να μην σου δινει γραπτη απαντηση ο διευθυντης πιστευω οτι καποιο λακο εχει η φαβα.αλλωστε και οι συναγερμοι που βαζουν οι αντιπροσωπιες, απο τη στιγμη που δεν ειναι εργοστασιακοι δεν εχεις εγγυηση σε παρομμοια περιπτωση απο τη μαμα οπελ.

salty
12-03-2010, 21:22
Χθές, 11/3/2010, πήγα να πάρω το αμάξι από το γκαράζ, και είδα οτι τα παιδιά μου είχαν αφήσει τα λαμπάκια της καμπίνας πίσω ανοικτά από τη προηγούμενη.

Δεν μπορώ να απαντήσω επί της ουσίας, συμφωνώ όμως πως καλό θα ήταν να κάνεις μια επιστολή στην GM Hellas.
Μου γεννήθηκε όμως μια απορία. Απ' την εμπειρία μου με την συμβίωσή μου με ένα Fiat Tipo που είχε έναν απλό συναγερμό, θυμάμαι πως μια φορά που ξέχασα φώτα αναμμένα, μετά από κάμποση - αλλά όχι ιδιαίτερα πολλή - ώρα αυτός διέγνωσε τη πτώση τάσης και άρχισε να κτυπάει. Στη περίπτωσή σου δεν συνέβη κάτι τέτοιο ; Ειδικά αφού 1. η πτώση τάσης ήταν τέτοια που να δημιουργήσει πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και 2. ο συναγερμός σου είναι προηγμένης τεχνολογίας.

gkapou
12-03-2010, 21:32
απλα να ξερεις οτι στο δικο μου που δεν εχει συναγερμο αν αφησεις τα λαμπάκια της καμπίνας ανοιχτα κλεινουν μονα τους μετα απο λιγα λεπτα ....
μηπως φταιει ο συναγερμος που τα δικα σου δεν κλεισανε?

czoid
12-03-2010, 21:34
Όχι ο συναγερμός δεν κτύπησε, κάτι που θα το είχα καταλάβει μιας και ο συναγερμός με ειδοποιεί με τηλεειδοποίηση. Το περίεργο είναι πως ο συναγερμός λειτουργούσε 10 σχεδόν μέρες, χωρίς κανένα πρόβλημα σε καθημερινή βάση ή ένδειξη. Επίσης το αμάξι έπαιρνε μπροστά αλλά 'εσβηνε αμέσως με τα ηλεκτρονικά να κάνουν σαν τρελά, χωρίς η μίζα να ζορίζεται στο παραμικρό, για να πω οτι η μπαταρία είχε πέσει τόσο. Επίσης και τότε ακόμη ο συναγερμός, εξακολουθούσε να λειτουργέί σωστά (κλείδωνε, ειδοποιούσε σήκωνε παράθυρα κ.τ.λ., το αμάξι όμως όχι. Θα στείλω σίγουρα επιστολή. Έχει κανείς το mail επικοινωνίας με τα κεντρικά?

czoid
12-03-2010, 21:35
Τα λαμπάκια αν τα ανοίξεις από τα κουμπάκια δεν κλείνουν μετά. Και το είχα διαπιστώσει πρίν τοποθετηθεί ο συναγερμός gkapou.

taoma
12-03-2010, 21:53
Πρόταση:
...αύριο, με τον καφέ στο ΣΕΦ, νομίζω καλό θα ήταν να ασχοληθούν, όσοι βρεθούν, με το συγκεκριμένο πρόβλημα του Χρήστου.... Θεωρώ πως το μείζον θέμα του δεν είναι τόσο αυτό που συμβαίνει με το αυτοκίνητό του μα αυτή καθεαυτή η συμπεριφορά του αντιπροσώπου (είτε πρόκειται για απλό πωλητή είτε για τον διευθυντή).... Και επειδή τελικά έχουμε φτάσει στο σημείο να τρέμουμε την ώρα και τη στιγμή που θα χρειαστεί να συνεννοηθούμε - συνεργαστούμε -συναλλαγούμε με κάποιον αντιπρόσωπο της οπελ και επειδή αντί να αντιμετωπίζουμε μια ενιαία πολιτική από μέρους τους, καταντήσαμε να το παίζουμε στα ζάρια κάθε φορά για το τι θα αντιμετωπίσουμε, θα έλεγα είναι επιτακτική ανάγκη να εκκινήσουμε εμείς μια ενιαία στρατηγική απέναντί τους..... Μια καλή αρχή προς την κατεύθυνση αυτή είναι το να συνταχθεί αύριο (με τις απόψεις όλων των παρευρισκομένων) η επιστολή για την οποία γίνεται λόγος παραπάνω.....

... για να προλάβω και τους mods που τις τελευταίες μέρες έχουν βάλει φωτιά στα πληκτρολόγιά τους και δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω :) ας βάλουν την παρούσα σε όποια κατηγορία θέλουν ή και να τη σβήσουν, αρκεί να τη διαβάσουν πρωτίστως οι λοιποί φίλοι .... :) ...ευχαριστώ...

salty
12-03-2010, 21:59
Έχει κανείς το mail επικοινωνίας με τα κεντρικά?

Δοκίμασε σ' αυτή τη διεύθυνση : customer.assistance@gr.opel.com

ziggy
12-03-2010, 22:01
Πρόταση:
...αύριο, με τον καφέ στο ΣΕΦ, νομίζω καλό θα ήταν να ασχοληθούν, όσοι βρεθούν, με το συγκεκριμένο πρόβλημα του Χρήστου.... Θεωρώ πως το μείζον θέμα του δεν είναι τόσο αυτό που συμβαίνει με το αυτοκίνητό του μα αυτή καθεαυτή η συμπεριφορά του αντιπροσώπου (είτε πρόκειται για απλό πωλητή είτε για τον διευθυντή).... Και επειδή τελικά έχουμε φτάσει στο σημείο να τρέμουμε την ώρα και τη στιγμή που θα χρειαστεί να συνεννοηθούμε - συνεργαστούμε -συναλλαγούμε με κάποιον αντιπρόσωπο της οπελ και επειδή αντί να αντιμετωπίζουμε μια ενιαία πολιτική από μέρους τους, καταντήσαμε να το παίζουμε στα ζάρια κάθε φορά για το τι θα αντιμετωπίσουμε, θα έλεγα είναι επιτακτική ανάγκη να εκκινήσουμε εμείς μια ενιαία στρατηγική απέναντί τους..... Μια καλή αρχή προς την κατεύθυνση αυτή είναι το να συνταχθεί αύριο (με τις απόψεις όλων των παρευρισκομένων) η επιστολή για την οποία γίνεται λόγος παραπάνω.....

... για να προλάβω και τους mods που τις τελευταίες μέρες έχουν βάλει φωτιά στα πληκτρολόγιά τους και δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω :) ας βάλουν την παρούσα σε όποια κατηγορία θέλουν ή και να τη σβήσουν, αρκεί να τη διαβάσουν πρωτίστως οι λοιποί φίλοι .... :) ...ευχαριστώ...

Καλησπέρα Θωμά,
Προσωπικά πιστεύω ότι έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτά που γράφεις, για να αντιμετωπιστεί συλλογικά το πρόβλημα του Χρήστου και σε όποιον άλλο προκύψει τέτοιο σοβαρό πρόβλημα.

* Σε καμία περίπτωση δεν θα σβηστεί το μήνυμά σου. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος.

Καλό βράδυ.

peripetra
12-03-2010, 22:04
Πρόταση:
...αύριο, με τον καφέ στο ΣΕΦ, νομίζω καλό θα ήταν να ασχοληθούν, όσοι βρεθούν, με το συγκεκριμένο πρόβλημα του Χρήστου.... Θεωρώ πως το μείζον θέμα του δεν είναι τόσο αυτό που συμβαίνει με το αυτοκίνητό του μα αυτή καθεαυτή η συμπεριφορά του αντιπροσώπου (είτε πρόκειται για απλό πωλητή είτε για τον διευθυντή).... Και επειδή τελικά έχουμε φτάσει στο σημείο να τρέμουμε την ώρα και τη στιγμή που θα χρειαστεί να συνεννοηθούμε - συνεργαστούμε -συναλλαγούμε με κάποιον αντιπρόσωπο της οπελ και επειδή αντί να αντιμετωπίζουμε μια ενιαία πολιτική από μέρους τους, καταντήσαμε να το παίζουμε στα ζάρια κάθε φορά για το τι θα αντιμετωπίσουμε, θα έλεγα είναι επιτακτική ανάγκη να εκκινήσουμε εμείς μια ενιαία στρατηγική απέναντί τους..... Μια καλή αρχή προς την κατεύθυνση αυτή είναι το να συνταχθεί αύριο (με τις απόψεις όλων των παρευρισκομένων) η επιστολή για την οποία γίνεται λόγος παραπάνω.....

... για να προλάβω και τους mods που τις τελευταίες μέρες έχουν βάλει φωτιά στα πληκτρολόγιά τους και δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω :) ας βάλουν την παρούσα σε όποια κατηγορία θέλουν ή και να τη σβήσουν, αρκεί να τη διαβάσουν πρωτίστως οι λοιποί φίλοι .... :) ...ευχαριστώ...



θα συμφωνησω απολυτα με τον θωμα.δεν μπορει να ειμαστε καθε φορα ερμεο των ορεξεων των εκαστοτε συνεργειων.κατι πρεπει να κανουμε και εμεις απο τη πλευρα μας.σημερα ειναι ο χρηστος αυριο μπορει να ειναι ο καθενας μας.τουλαχιστον να ξερουμε απο καποιους με περισσοτερη εμπειρια στο θεμα τα δικαιωματα μας σε ανστοιχες περιπτωσεις

czoid
12-03-2010, 22:08
Παιδιά τί 'ωρα είναι ο καφές?

MAIK RHO
12-03-2010, 22:11
Παιδιά τί 'ωρα είναι ο καφές?

Χρηστο Καλησπερα !!!
Πηγαινε στις ''συναντησεις''

czoid
12-03-2010, 22:34
OK Thanks

czoid
13-03-2010, 16:05
Παιδιά παρακάτω το mail που έστειλα σε <customer.assistance@gr.opel.com>,
<Customer.assistance@gm.com>

και βλέπουμε τις κινήσεις που θα ακολουθήσουμε......(για μένα αναφέρομαι)




Αγαπητοί Κοι,

Θα ήθελα νας σας ενημερώσω και να ζητήσω τη σχετική συμβουλή σας, σχετικά με ένα σοβαρό θέμα που έχει προκύψει.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός OPEL Insignia 1.6T εδώ και κάποιες ημέρες. Στις 5/11/2009 παράγγειλα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στον Κο Πυλαρινό πωλητή τότε της Δρόμων Αμφιθέας.Κατα τη συζήτησή μας τότε και αφού με βοήθησε ο άνθρωπος στην παραγγελία, σε ερώτησή μου στο αν διακόπτεται η εγγύηση του αυτοκινήτου με τη τοποθέτηση συναγερμού εκτός εργοστασιακού, με διαβεβαίωσε πως με κανένα τρόπο δεν ισχύει αυτό, εφόσον δεν ''πειραχθεί'' ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.Εξ'άλλου , μου είπε πως και τα δώρα-συναγερμοί που κάνουν οι αντιπρόσωποι, τοποθετούνται εκτός εργοστασίου, αλλά στην κάθε αντιπροσωπία.
Στις 22/2/2010, παρέλαβα το αυτοκίνητό μου. Έχοντας κάνει αρκετή έρευνα στα θέματα συναγερμού αυτούς τους 3,5 μήνες αναμονής, κατέληξα στην εταιρεία VIPER στο μοντέλο 5091canbus, ο οποίος είναι και από τους πιό σύγχρονους συναγερμούς, από μία από της κορυφέες εταιρείες της αγοράς.
Αφού επικοινώνησα με τον κεντρικό αντιπρόσωπο της VIPER, που είναι η Directed στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι μου έδωσαν εφόρου ζωής εγγύηση και διαβεβαίωση πως ο συναγερμός συνεργάζεται απόλυτα με το Insignia, τοποθετήθηκε ο συναγερμός στις 24/2/2010. Η τοποθέτηση έγινε από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της VIPER-Directed τον Κο Κώστα Χατζηγεωργίου (executive member Viper) στην Αν.Γλυφάδα. Τα πάντα λειτούργησαν άψογα, και η τοποθέτηση έγινε χωρίς καμία επέμβαση στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, αλλά με προσθήκη του CanMax 400, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Η τοποθέτηση ήταν άψογη και ''ξεκάθαρη'', κάτι που μπορώ να επιβεβαιώσω αφού βρισκόμουν εκεί κατά την όλη πορεία της. Όλα λειτουργούσαν τέλεια τις επόμενες ημέρες, εκτός του οτι το αμάξι δεν είχε ενημερωθεί στη χαρτογράφηση του GPS και κάποια αναβάθμιση που μου είχε πεί ο αντικαταστάτης πωλητής του Κου Πυλαρινού, Δημήτριος Γεωργίου, ο οποίος μου είχε κλείσει και ραντεβού να γίνει αυτό στις 16/2/2010.
Όμως, στις 10/3/2010, δηλ. μετά από αρκετές ημέρες, αφού πήγα να πάρω το αυτοκίνητο από το γκαράζ που φυλάσσεται, διαπίστωσα πως τα πίσω λαμπάκια καμπίνας είχαν μείνει ανοιχτά - προφανώς τα είχαν πατήσει στο μόνιμα ανοιχτά τα μικρά παιδιά μου. Όταν δοκίμασα να βάλω μπρος στο αμάξι, αυτό πήρε μπροστά, αλλά έσβηνε αμέσως και όλες οι ενδείξεις κάνανε σας ''τρελλές'' (oil change, engine heated please stop engine, need service soon και άλλα). Το ίδιο έγινε και τις άλλες 2 φορές που προσπάθησα. Έβγαλα τους πόλλους από τη μπαταρία για λίγη ώρα μήπως κάτι είχε μπλοκάρει, αλλά τα ίδια όταν τους επανασύνδεσα. Κάλεσα τη Δρόμων, τον πωλητή, ο οποίος μου είπε να πάω το αμάξι εκεί. Αυτό και έκανα με την οδική βοήθεια.Επειδή ήταν αργά Τετάρτης και το συνεργείο είχε κλείσει, άφησα τα κλειδιά στον πωλητή Κο Γεωργίου και έφυγα.
Την επόμενη ημέρα πήρα τηλέφωνο κατά τις 10 και ο υπέυθυνος του συνεργίου Κος Αποστόλου μου είπε πως το ψάχνουν και θα με καλούσαν όταν είχαν νέα. Όταν ξανακάλεσα κατά τις 3 το μεσημέρι, δεν είχαν νέα, όπως και καθόλου όλη την Πέμπτη. Την Παρασκευή 12/3/2010 κατά το δικό μου τηλεφώνημα, μου είπαν πως ''ίσως να φταίει ο συναγερμός'', ο οποίος βέβαια τόσες μέρες δούλευε άψογα, αλλά δεν είχαν ούτε χρόνο ούτε διάθεση (απ'ότι φάνηκε) να το τσεκάρουν. Πιό συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος συνεργίου Κος Αποστόλου μου είπε πως θα έπρεπε να αποσυνδέσουν το συναγερμό πρώτα για να μπορέσουν να τσεκάρουν το αμάξι και δεν προλαβαίνουν.
Αμέσως επικοινώνησα με την Directed-VIPER, και οι άνθρωποι με απόλυτη κατανόηση και διάθεση για διευκρίνηση του θέματος, έστειλαν στη ΔΡΟΜΩΝ τον Κο Χατζηγεωργίου για να απομονώσει το συναγερμό και να προσφέρει επι τόπου γνώσεις και υπηρεσίες, δίχως καμία χρέωση. Δυστυχώς όμως, η απάντηση των τεχνικών και του προϊσταμένου της Δρόμων ήταν πως δεν προλαβίνουν να το δούνε, ακόμη και όταν ο Κος Χατζηγεωργίου έβγαλε τελείως το συναγερμό μόνος του και επανέφερε το αυτοκίνητο εργοστασιακά (2 λεπτά υπόθεση!!!).
Η κατάσταση και η συμπεριφορά ήταν τελείως απαράδεκτη -για κάποιον που είχε αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο και το πλήρωσε μετρητά.
Η απάράδεκτη στάση ήταν ακόμη πιό έντονη και στον Διευθυντή της Δρόμων Αμφιθέας, ο οποίος μάλιστα δεν δέχθηκε να ακούσει τίποτα, αλλά είπε πως αφού μπήκε εκτός εργοστασίου ο συναγερμός, χάνεται η εγγύηση, και θα χρεωθώ για ό,τι δουλειά κάνουν οι τεχνικοί για την αποκατάσταση της βλάβης.΄
Όταν λοιπόν ζήτησα γραπτώς το οτι φταίει ο συναγερμός ωστε να μπορέσω να ζητήσω ευθύνες από οποιονδήποτε υπεύθυνο, αυτός φυσικά δεν έδινε τίποτα τέτοιο και απλά με απέφυγε λέγοντάς μου οτι να καλέσω από Δευτέρα και βλέπουμε.
Καταλαβαίνοντας οτι δε θα καταλήγαμε πουθενά πλέον, αφού μου ζητήσαν, εμένα και του ανθρώπου της VIPER, να αποχωρήσoyme και από το συνεργίο για να εργασθούν, αποχωρήσαμε, επικοινωνόντας για ακόμη μια φορά με τα κεντρικά της DIRECTED-Viper, οι οποίοι μας διαβεβαίωσας οτι θα μας καλύψουν απόλυτα με οποιοδήποτε έγγραφο, βεβαίωση ή οτιδήποτε χρειαστεί.
Τέλος θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι έχω ήδη συμβουλευτεί τον δικηγόρο μου Κο Βασιλάκη, σε περίπτωση που δεν λάβω κάποια απάντηση από μέρους σας ή η εξέλιξη της κατάστασης είναι δυσάρεστη, θα κινηθούμε αναλόγως (κάτι που εύχομαι να μη γίνει).

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και αναμένω νέα σας το συντομότερο δυνατό.

μετα τιμής


ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΩΙΔΗΣ

τηλ. επικοινωνίας 6977033694 - 2109966190

>> edit smod: ενώθηκαν τα δυο posts

kawasaki69john
13-03-2010, 17:40
Πρόταση:
...αύριο, με τον καφέ στο ΣΕΦ, νομίζω καλό θα ήταν να ασχοληθούν, όσοι βρεθούν, με το συγκεκριμένο πρόβλημα του Χρήστου.... Θεωρώ πως το μείζον θέμα του δεν είναι τόσο αυτό που συμβαίνει με το αυτοκίνητό του μα αυτή καθεαυτή η συμπεριφορά του αντιπροσώπου (είτε πρόκειται για απλό πωλητή είτε για τον διευθυντή).... Και επειδή τελικά έχουμε φτάσει στο σημείο να τρέμουμε την ώρα και τη στιγμή που θα χρειαστεί να συνεννοηθούμε - συνεργαστούμε -συναλλαγούμε με κάποιον αντιπρόσωπο της οπελ και επειδή αντί να αντιμετωπίζουμε μια ενιαία πολιτική από μέρους τους, καταντήσαμε να το παίζουμε στα ζάρια κάθε φορά για το τι θα αντιμετωπίσουμε, θα έλεγα είναι επιτακτική ανάγκη να εκκινήσουμε εμείς μια ενιαία στρατηγική απέναντί τους..... Μια καλή αρχή προς την κατεύθυνση αυτή είναι το να συνταχθεί αύριο (με τις απόψεις όλων των παρευρισκομένων) η επιστολή για την οποία γίνεται λόγος παραπάνω.....

... για να προλάβω και τους mods που τις τελευταίες μέρες έχουν βάλει φωτιά στα πληκτρολόγιά τους και δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω :) ας βάλουν την παρούσα σε όποια κατηγορία θέλουν ή και να τη σβήσουν, αρκεί να τη διαβάσουν πρωτίστως οι λοιποί φίλοι .... :) ...ευχαριστώ...

συμφωνο και προτεινω να γραφουμε και ποιο συχνα στην οπελ για να καταλαβουν οτι εμεις ειμαστε τα αφεντικα που πληρωσαμε και οχι αυτοι που μας τα πηραν...

STRATOS PIRAEUS
13-03-2010, 17:54
Η καλυτερη κινηση που θα μπορουσες να κανεις την εκανες περιμενε να δουμε την απαντηση τους.
Ευχομε το καλυτερο

czoid
13-03-2010, 18:00
Ευχαριστώ guys και ελπίζω σε υποστήριξη αν αυτή χρειαστεί

kawasaki69john
13-03-2010, 18:55
εγω λεω να τον βοηθεισουμε κανοντας μια επιστολη στην οπελ ειτε σαν κλαμπ που εχουμε 600+μελη η σαν κατοχος ινσιγνια ο καθε ενας μας..

MAIK RHO
13-03-2010, 19:03
Ενοειται !!!!!!!!!!!!!!!
Ολοι μια γροθια !!!!!!!!!!

Adamouky
13-03-2010, 20:02
Ενοειται !!!!!!!!!!!!!!!
Ολοι μια γροθια !!!!!!!!!!

Έτσι!!!! Όλοι μαζι!!!!!!

czoid
13-03-2010, 22:26
Παιδιά ενημερωτικά, είχα επικοινωνία μέσω Messenger με τεχνικό που εργάζεται εδώ και 17 χρόνια στα κεντρικά της Opel στο Μόναχο και μου είπε τα εξής: Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να οφείλεται το παραμικρό στο συγκεκριμένο συναγερμό. Το χρησιμοποιούν η Mercedes Benz η BMW και η Porsche αρκετά χρόνια και έχουν συμβόλαιο με τη VIPER απ΄'οσο γνωρίζει. Το Insignia το έχει παρουσιάσει αρκετές φορές το συγκεκριμένο πρόβλημα και διορθώνεται εύκολα (εγγύηση βεβαίως) - καθαρισμός μνήμης βλαβών και αναβάθμιση λειτουργικού. Αν δεν το δεχθούν στην OPEL, που είναι υποχρεωμένοι, να επικοινωνήσω πάλι μαζί του και θα το αναφέρει και θα με ενημερώσει. (Με βλέπω για μπουνίδια πάντως μαζί με κάποιους άλλους που προσφέρθηκαν να έρθουν μαζί και τους ευχαριστώ πολύ). Κάποτε πρέπει να υπολογίζεται και ο πελάτης και να μάθουν αυτοί οι ανεγκέφαλοι διευθυντές των αντιπροσωπιών τον όρο After Sales Support και όχι μόνο το να πουλήσουν και μετά ο πελάτης στο ''φτύσιμο''.

Adamouky
14-03-2010, 00:04
Παιδιά ενημερωτικά, είχα επικοινωνία μέσω Messenger με τεχνικό που εργάζεται εδώ και 17 χρόνια στα κεντρικά της Opel στο Μόναχο και μου είπε τα εξής: Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να οφείλεται το παραμικρό στο συγκεκριμένο συναγερμό. Το χρησιμοποιούν η Mercedes Benz η BMW και η Porsche αρκετά χρόνια και έχουν συμβόλαιο με τη VIPER απ΄'οσο γνωρίζει. Το Insignia το έχει παρουσιάσει αρκετές φορές το συγκεκριμένο πρόβλημα και διορθώνεται εύκολα (εγγύηση βεβαίως) - καθαρισμός μνήμης βλαβών και αναβάθμιση λειτουργικού. Αν δεν το δεχθούν στην OPEL, που είναι υποχρεωμένοι, να επικοινωνήσω πάλι μαζί του και θα το αναφέρει και θα με ενημερώσει. (Με βλέπω για μπουνίδια πάντως μαζί με κάποιους άλλους που προσφέρθηκαν να έρθουν μαζί και τους ευχαριστώ πολύ). Κάποτε πρέπει να υπολογίζεται και ο πελάτης και να μάθουν αυτοί οι ανεγκέφαλοι διευθυντές των αντιπροσωπιών τον όρο After Sales Support και όχι μόνο το να πουλήσουν και μετά ο πελάτης στο ''φτύσιμο''.


Πέστα ρε Χρήστο!!!
Μόνο να πουλάνε τους διαφέρει μετά την πώληση άντε για!!!
Όταν θα ξαναπάς στον Δρόμωνα πες μου να έρθω κι εγώ, έχω ράμματα για την γούνα τους!!!

gvard
14-03-2010, 14:43
Καλησπέρα,

Ενημέρωσε μας μόλις έχεις νεότερα για την επιστολή, αν και προτείνω να πάρεις τηλέφωνο κάποιο άλλο συνεργείο (εκτός Δρόμων) μήπως μπορούν να σε βοηθήσουν (με σβήσιμο των βλαβών που αναφέρθηκε πριν) καθώς μπορεί να μην είναι τίποτα.

michalis2
14-03-2010, 16:31
συμφωνώ με τον Γιώργο. εξάντλησε πρώτα όλες τις λογικές και απλές εναλλακτικές, γιατί πραγματικά μπορεί να μην είναι τίποτε και να σου έχουν δημιουργήσει θέμα εκ των ουκ ανευ...

czoid
14-03-2010, 16:36
Αυτό έχω σκοπό να κάνω παιδιά και θα σας ενημερώνω για ό,τι γίνεται. Έχετε να προτείνετε κάποια τηλ. να επικοινωνήσω με συνεργεία ή τεχνικούς? Δεκτές όλες οι πρότασεις και σκέψεις επι του θέματος.

Dtsaros
15-03-2010, 14:43
Sorry για το καθυστερημένο αλλά επειδή αυτό που αναφέρεις μου θυμίζει αυτό που έπαθα κι εγώ όταν από τα πειράματα με το χειριστήριο ΄τέλειωσα την μπαταρία. Μερικές ερωτήσεις:

1) Το αμάξι παίρνει μπροστά?
2) Ο θόρυβος που κάνει 99% είναι από τους διάφορους ηλεκτροκινητήρες που λόγω έλλειψης ρεύματος δεν λειτουργούν σωστά.
3) Σου φορτίσανε τη μπαταρία?

czoid
18-03-2010, 16:12
Παιδιά, ενημερωτικά, το αμάξι μεταφέρθηκε στα κεντρικά στης Δρόμων στο Κηφισσό, όπου ο πολύ εξυπηρετικός και ενημερωμένος Προϊστάμενος του τεχνικού εκεί, αποκατέστησε τη βλάβη, με πλήρη κάλυψη από την εγγύηση του αυτοκινήτου. Να'ναι καλά ο άνθρωπος!

michalis2
18-03-2010, 16:15
τέλος καλό, όλα καλά. τελικά τι έφταιγε και πως διορθώθηκε?

jak
18-03-2010, 16:47
Τελικά που ήταν το πρόβλημα?
Δεν πιστεύω να ήταν η μπαταρία!

czoid
18-03-2010, 16:58
Πρόβλημα στη πλεξούδα. Δεν είχε επαφή σε όλες τις εντολές. Τώρα ή με τις μετακινήσεις του ανθρώπου που πέρασε το συναγερμό προκλήθηκε το πρόβλημα, απ 'ότι ισχυρίστηκαν οι τεχνικοί της OPEL, ή υπήρχε ελάττωμα από κατασκευή, το οποίο ''ενεργοποιήθηκε'' με κάποια λακούβα ή μετακίνηση, απ'ότι ισχυρίστηκε ο άνθρωπος από τη VIPER. Σημασία τελικά για μένα, έχει το οτι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα, χωρίς πολλά ''τραβήγματα'' και ταλαιπωρία από μέρους μου.

STRATOS PIRAEUS
19-03-2010, 17:58
Τελικα εβαλαν ξανα τον συναγερμο που εβγαλαν και τι σου ειπαν;